Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 augusti 2018

Testar ytterligare nya restauranger i Nerja! Copa Vino och Namaste!

Life in Nerja går mest ut på att sola, bada o gå på restaurang haha

O ta ett kort också såklart! ;)))
R har precis tröttnat på mig när jag alltid vill ta en bild här när
vi är på väg till restaurangen.
Så blev man kissnödig också hihi
Okej jag kniper lite till då;)
Titta va fint det blir äääääälskling!
Så kul att ha i familjealbumet när vi blir äldre!!!



Uppe på stan


Vi testade denna mysiga restaurang, liten men bra service o god mat.

Copa Vino HÄR!

Vi testade denna mysiga restaurang, liten men bra service o god mat.
Fräscht o inte så stora rätter förutom min pasta som jag
fick in i en stekpanna. Den var mastig den! Hihi

Jag o Josefin spanar på folk på gatan, här har vi nyss gett en man som
knappt kunde ta sig fram en slant som vi tyckte synd om.

En annan dag i paradiset kom familjen Kruse över till oss innan middagen

Rosé i vår trädgård
Jag älskar ju Indisk mat o speciellt om den är så bra
som den här restaurangen var Namaste HÄR!
Kruse lärde oss att man ska dricka Cobra till Indisk hetta (stark mat)
Den var riktigt god!
Jag tog Tandorikyckling med Naanbröd, ris o youghurtmynta sås 

Sååååå gott!
Enda nackdelen var att det var ruskigt varmt på restaurangen.

R o Claes var lite skeptiskt till den Indiska maten men Claes åt
någon god gryta så han blev så mätt så han var tvungen att gå 
hem o sträcka ut sig i soffan efter middagen hihi


Såhär ser en resorb ut i Spansk version;)
Det var ju slutsålt på resorb i hela Sverige  pga denna sommar vi har haft.
Tredje dan orkade vi inte gå på stan igen utan tog vårt stamhak
<3 Finaste Claes o Josefin så kul att ha med er o få tid att umgås ordentligt.

En laxpasta slinker alltid ner!

De hade "hummerkväll erbjudande" men det blev pasta ändå!

Ha en fin kväll!
<3
Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar