Petra Nyman Art & Design

torsdag 16 augusti 2018

Massage på stranden! Yatzy och Teppanyaki! Sista natten med gänget!

Yatzy är obligatoriskt när vi är i Nerja.
Det är dagens viktigaste hihi. Jag har ärligt kommit
sist varenda gång vi spelat, trots att jag var så nöjd över
min första Yatzy jag fick här!

Man får vara glad så länge det varar?! ;)))

Annars är det ju mest strandliv o restauranger som gäller! ;)
Fick visst  lite träningsvärk av trambåtsåkandet tror jag bestämt?!
Tunga ben men bada måste man ju i denna värmen.

O en massage i stekhet sol med olja som kokar på ryggen
kan ju aldrig bli fel heller??? Haha
150:- för en halvtimmes ryggmassage är iaf prisvärt tycker jag.

Från vår altan kl 20:30 o fortfarande fullt med folk på beachen.


Sista kvällen innan Claes o Josefin skulle åka hem ville de
äta middag  på Ichiban o teppanyaki.
Det blev massor av smårätter
Kocken var skadad så det blev inte mycket till show dock men kanske lika 
skönt det?!
OMG detta räkhuvudet kan man tydligen äta!!!
Snart i Claes mage!!!
Huga så otippat att C åt detta?!?


Avslutade kalaset med flamberad pannkaka o glass
and some fruit.....


Vi hade en supermysig kväll.
Det blev så tomt när dessa godingar åkte hem nästa dag, kl 11:30 hämtade
taxin dom.

Vi tröstade oss med att äta på Bruxan igen;)))
Även våra vänner Frida o Thomas hade åkt hem.
Men som tur var kom våra andra vänner familjen Gustafsson istället.

Vilken tur för oss!

<3

Kram o ha en finfin torsdag!

/Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar