Petra Nyman Art & Design

torsdag 16 augusti 2018

Sista dagarna i Nerja för den här gången! Hänger med familjen Gustafsson!

Hängt med familjen Gustafsson ett par dar. Så bra när de
ena åkte hem kom det nya kompisar hihi

Alltid kul när man kan umgås här nere.

Det är ju familjen Gustafsson som är orsaken till att vi 
köpte hus här i Nerja. Det var de som introducerade oss kan
man säga. Efter första gången jag besökte Nerja visste jag
att det var här jag ville ha hus. Älskade Nerja som bara blir
bättre o bättre för varje gång man åker hit!
<3


Jag o Per på deras fina altan.

Myser innan middag
De bor lite högre upp än oss, kolla utsikten.


Såå gott Elisabeth hade gjort med mango o melonsallad till.

Vi fick lite hundmys också då de har sina två doggisar med sig till Nerja.
Funderar på att fixa pass till Elsa o Bonnie så de kan följa med dom också.
Deras pool är så häftig <3

Poolen har en glasvägg så snyggt!!

Fd kollegor i gemensamt företag så de är nästan som ett gift par hihi





Vågade inte be R om ett kort här idag igen så det fick bli en selfie!!! Hihi
Vi gick till favorit restaurang i repris Oliva
Elisabeth o Ludde
Allt är så fint upplagt
En utspridd tallrik;)))

Älskar morötterna de ställt rakt upp?! ;)))

Oliva var namnet på restaurangen ja
Socker till kaffet kom i en låda med olika sorter

Snygg ostbricka Elisabeth! Haha
Lotta åt den här smarriga desserten
Vi var så nöjda efter en mycket trevlig kväll.
Another day in paradise
Jag fick feeling o shoppade tre par nya skor vid lunchen
Bla de här gula o svarta, syns lite dåligt på bilden dock. 
Lite snacks o bubbel hemma hos Casa Nyman nästa dag.

Kul att träffa både Ludde o Lotta  nu när våra barn åkte hem <3
Så roliga, gulliga o trevliga!
Strike a pose Lotta! 



Vi åt på en restaurang på Burriana kommer inte ihåg vad den hette men den låg 
typ längst bort på stranden bortanför Ayo.
Jättebra den också!

Vi avslutade kvällen med en drink. 
De hade beställt när jag var på toa o jag som inte gillar 
drinkar speciellt mycket blev ju avis på Elisabeths bubbel.
Så jäkla nöööööjd! Ser ni blicken hihi

Nej det var bara ett skämt tydligen;)!! Bubblet var till mig!

Tack o lov för det!! ;D!

Annars lika trevligt som alltid med dessa!


Sista dagen innan hemfärd blev det beachen.
Det finns en ny hoppborg till alla barns 
förtjusning (o föräldrar också kanske eller inte?!)

Åh vad jag saknar Nerja 



Nej det här var inte Bruxan men en skylt jag såg på vägen.
What?!??! Där hade tom Claes blivit mätt?! Hihi


Grand Finale kvällen med Gustafssons på Bruxan såklart!
Jag var wild n crazy o tog oxfilé med tre pepparsorter i såsen
istället för den vanliga "peppersteak"
Getostsalladen är också helt fantastisk.


Yes då var Nerjaveckorna slut för den här gången.

Så mysiga veckor vi har haft med barn o vänner!

<3

11 timmar från dörr till dörr.

Gillar ni min resväska från Petra Nyman Art så finns den att beställa;)

<3 


Kram o det här var sista inlägget från Nerja för den här gången alltså!

Vårt hus går också att hyra om man skulle vara intresserad av det!


Ha en härlig torsdagskväll!


Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar