Petra Nyman Art & Design

fredag 6 juli 2018

Plötsligt händer det! Årets plantering! VM-fest!

Nu ligger jag långt efter med bloggen igen;) Haft så många bilder att
sortera från vår överraskningsresa "bilsemester"  i Sverige.
Fotbolls o strålande sol i Sverige gör ju inte saken bättre att sitta inne
vid datorn precis.

Tänk att de gick till kvartsfinal helt galet så kul.
Det där med teamwork o lagkänsla har han lyckats bra med i sin
laguppställning.

Granen blev pappa inatt läste jag precis, många känslor nu.
Vi åkte ner till Bazar för att kolla Sverige-Mexico med Lisa o Manne.
Sjukt spännande som slutade 3-0 helt makalöst bra.


Satfläsk vad varmt det var!  Måste varit närmare 35 grader.
Svetten lackade kan man lugnt säga.
Vi hade fått ett bord så himla härlig stämning o vi träffade så många härliga vänner.

Lite snopet var dock att efter tre minuter slocknade hela tv-skärmen men som tur var
fixade de det ganska omgående, haha vilken stress.


Annars har det blivit mer fotboll för oss.
Carlstad United har nu tagit sig upp i seriledning helt galet kul det
också såklart!

Hamburgare obligatoriskt på hemmamatcherna;)
Vi satte oss i solsidan, Bella var också hemma o passade på att se lillebror spela.
T o Manne dök också upp.
Skräpmat igen men hur gott som helst med grillad korv extra allt! ;)
Nathalie ville låna Bonniebus ett dygn <3
De gillar verkligen varandra.
Var förbi Gigi på Cut in Kitchen för att hämta hundhalsbanden samt koppel hon köpt
med sig från Barcelona Dogs till mig, men hon hade tyvärr itnte öppnat än;)

Ett snabbt möte på stan 
Hämtade en tavla som hängt på Clipodrom.

Plötsligt händer det?!? Jag o R åkte till Kalenius o handlade plantor.

Bättre sent än aldrig!

Mera skitmat! Burgare i bilen.
R o jag började plantera när plötsligt bästa Manne stod där
för att hjälpa till.
Det kallar jag "hygglo" det!!!!! ;)
Effektivitet värre!
Så nöjd! Jag ska fota alla krukor senare.
Vilken sommardoft att detta magiska jasminträd <3

Tack för hjälpen Manne!

Nu har jag hela vår överraskningsresa att blogga om.

Idag ska vi återigen ut på nya äventyr.

Vi ska till Danmark några dagar o träffa bästa Lise Sandahl 
<3 Så kul att äntligen få träffa henne!

Vi mellanlandar dock i Göteborg ikväll. Bella kommer hem från 

Stockholm för att fira Olivia som fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar