Petra Nyman Art & Design

fredag 9 oktober 2015

Mitt Vernissage WILDEST DREAMS på Gustav Fröding Karlstad10 Oktober 14-17! 10% av sålda målningar går till människor på flykt!

Hej på er! Hoppas allt är bra! Jag vill bara påminna om att jag har mitt Vernissage på Gustav Fröding imorgon mellan kl 14-17. Jag skulle verkligen bli så glad om DU ville kika förbi o mingla en stund!
Vi bjuder på bubbel, vin o snittar...... självklart finna alkoholfria alternativ också!


Nej nu ska jag jobba på med den sista målningen inför mitt Vernissage!


Fredagskramar till er!

<3

/Petra


2 kommentarer:

  1. ¨Jag tycker det är så fantastiskt kul att du fått en sån framgång med ditt konstnärskap!! Jag älskar abstrakt konst, utan att vara på något sätt en kännare, men dina tavlor gör mig glad! De har säkert en annan innebörd för dig, men färgerna och linjerna....Jag blir lycklig då jag ser dem, helt enkelt! Så dä så!
    Jag har som mål att komma på vernissagen men vi har så himla mycket med vårt hus just nu, för att få ordning på allt innan vi får psykbryt...Byggföretaget och jag är ju inte bäst vänner....om du hunnit läsa min blogg.
    Men om jag inte kommer så önskar jag dig en fantastisk dag och att du får sålt en attans massa målningar!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
  2. Åhhh va synd att det är så långt från mej , hade gärna kommit . Stort lycka till å grattis på bröllopsdagen i efterskott förresten. Kram B

    SvaraRadera