Petra Nyman Art & Design

lördag 27 juni 2015

Vinn min kudde! Tävling på @interiorbylinn_ Instagram Spinning o jag är på banan igen! Snart bilsemester!

Hej fina! Nu har ni chansen att vinna min kudde;) Gå bara in på min fina vän Interiör by Linn på hennes instagram o tävla!

Kom ihåg tävlar man aldrig kan man aldrig vinna! ;)

Hon har ett galet fint Instakonto dessutom!

Vinnare meddelas på söndag! Kuddens värde är 480:-
<3


Så sjukt lycklig jag var efter mitt spinningpass igår! Två veckors ryggskott är äntligen över o jag kan börja träna igen! Endorfinerna o lyckohormonerna sprutar! Lite smått övertaggad hihi!

Nu irrar jag runt o packar inför vår årliga bilsemester som våra män överraskar mig o Ika med varje år! Vi har ingen aning om vad de hittar på!

Vi ska vara borta tills på tisdag!

Så nästa gång vi ses får vi se vart i Sverige vi är!

Men först ska vi se våra söner o Carlstad United spela hemmamatch mot Västerås!

Kramar i massor!

På återseende!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar