Petra Nyman Art & Design

måndag 3 november 2014

Zumba kärlek på KMTI! Taco hela veckan! MXDC tights!

Hej! Helgen har gått i ett rasande tempo! Bella har varit hemma hon kom redan i torsdags vi har firat hennes födelsedag i förskott som egentligen inte är förrän på tisdag! ;)
I fredags hoppade jag in o körde Zumba på KMTI! Det var fantastiska deltagare med! En sådan äkta glädje jag kände! Hur många gånger får man längsta svettiga kramen direkt efter Zumban var klar! Åhhh vad det gjorde min dag! Det ska jag leva länge på! Zumba Love helt enkelt!
Eller så var det mina nya färgglada tights som lockade fram detta leende! :)
 
 

MXDC som jag beställde HÄR!
Man blir glad av färg! Förresten wow så många som ville köpa mina mobilskal!
Så himla kul! Härligt att känna att man kan hjälpa till Nej jag tjänar inga pengar själv på detta om någon tror det! Utan allt går till en god sak!:)

Fixade nachotallrik här i veckan! Detta har jag levt på till både lunch o middag!
Det var typ 100 år sedan jag åt detta känns det som!
 

Wilma hoppas på utdelning!
Snabbt o gott!


Jag får inte nog! <3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar