Petra Nyman Art & Design

tisdag 11 november 2014

Fars dags middag på Bruxells Nerja del Nerja! Tintin style!

Tänk hur underbart det är när man äntligen sätter nyckeln i dörren i sitt andra hem i Nerja efter att ha lämnat ett kallt, grått blaskigt Karlstad mitt i natten!
Kärlek!<3
Bubbelpoolen var igång så vi bubblade både jag o R
 sen Claes o Josefin! <3 Tror det var 39 gr i poolen
Kändes som man aldrig ville gå upp!
Lite välkomstskumpa som John fixat! Tack för det!
 
Första kvällens middags traditon på Bruxells Nerja del Nerja!
Det här är vår absoluta favorit här nere i Nerja!
Jag o R gick lite i förväg! Men Claes o Josefin jag o R hade en så mysig middag!

 

Vi åt...............................
 
Deras grymma oxfilé med pepparsås som man aldig får missa om man är i Nerja!
 
Vilken mysig kväll vi hade även om vi alla var rätt trötta tror jag?!?
Jag somnade på väg ner till kudden kl 23:00 berättade min man för mig?;)
 
Fars dags middag i Nerja är inga fel!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar