Petra Nyman Art & Design

lördag 26 juli 2014

80s Gigolo! Bloggar Besökstoppen!

Nu ska jag inte börja inlägget som jag gjord de senaste gångerna! -Uhh vilken sommar vi har! Utan nu tänkte jag be er om hjälp att rösta på min blogg som blivit nominerad till att bli veckans blogg! Så nu hoppas jag ni skiter i Jantelagen o hjälper mig! Jag har redan tvingat barnens kompisar att rösta men det hjälper ju inte när konkurrenten är Kak-blogg o Turkiet-blogg så Please! Man kan rösta en gång per dag o det tar inte längre tid än att man kan göra det när man är på toan! Hihi
Ni röstar HÄR! 
Till höger hittar ni röstningen! Tar en sekeund! ;)
Tusen tack för er hjälp! <3

Nu så! Vilken underbar sommar vi har! Att bo precis vid Vänern såna här dagar är verkligen inga stora fel! R testade vattenskidorna som inte varit framme på många år! Jodå han kan fortfarande! Hihi
Killarna åkte ring! Haha Big mama höll också fortfarande! 
Vilka barndomsminnen! Matte, Albin o Claes!
R lär Claes o Matte att köra båten!

Jag låg vid poolen o hade värsta "varför är man född till kvinna vecka?" ;)
 Några av tjejligan satt vid bryggan hela dan!
Ett dopp i Vänern ångrar man aldrig! Nu är det lika varmt som i Poolen intygade tjejerna! 27 gr?!?
Äntligen har jag lyckas klicka hem denna fantastiska mackapär från Scholl! Den har ju varit slutsåld mer eller mindre överallt! Jag hittade den HÄR! 
På rea dessutom! Helt suverän apparat! Nu kommer jag ha sommarlena fötter hela sommaren! <3
Hundarna är slöa i värmen! Man blir aldrig för gammal för att ligga på golvet o myyyyysa med voffsingar! <3 Moschhh!

Hyfsat nöjd son som lärt sig köra båten själv! 
Nej nu ska jag sätta fart! Vi ska åka på kalas o det ska firas! För gosungen min brorson fyller 5 år!
Hipp hipp hurra snart kommer vi Eddie!

ni har väl inte glömt att rösta! ;) <3


Pöss!

Ses snart igen!

<3

/Petra

4 kommentarer:

  1. Hej, hej jag har röstat då. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack åh vad glad jag blir! Jag har ju åtminstone försökt tvinga mina barn att rösta men det har inte fungerat av någon anledning?!? Så jag är glad för varje röst! Det värmer! <3 Kram o ha en underbar dag! /Petra

      Radera
  2. Jag röstar och röstar!!! :D
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju underbar du Anja! Här hemma funkar det inte att rösta! Jätte konstigt?!? Kram kram ha en härlig dag i värmen! <3

      Radera