Petra Nyman Art & Design

tisdag 3 april 2018

Sista dagen i Bangkok Sweet Home!

Perfekt att avsluta semestern några dagar här på Mandarin Oriantal

Vi har njutit av fantastisk god mat, service, sol o bad

De fyller på vatten i glaset hela tiden  utan att man behöver säga till, sen ett tu tre kommer de förbi  med glassvagnen. Det där lilla extra hela tiden. Många hotell som skulle lära sig lite av detta.


Lite molnigt men varmt
Jodå Wahlgrens Värld kunde man se här också hihi

Vi avslutade hemresedagen "lördagen" med en sista champagnefrukost i lugn o ro 

Sen var det mina paket igen då  (neverending story) som skulle få plats i bilen;))


Min orangea hatt hade jag med flit glömt kvar på hotellrummet men den kom de springande med så söta de trodde jag glömt den;)

När vi hade åkt ett par minuter får chauffören telefonsamtal att vi glömt högtalaren till mobilen så då vände han om o vi fick med oss den också;)
Hur smidigt som helst så var vi framme på flygplatsen i Bangkok

Sängsovplatser på vägen hem också så himla skönt, kolla film, slumra o äta lite perfekt.

Planet gick 14:00 o vi landade 11 timmar senare på Arlanda
Borta bra men hemma bäst så mysigt att komma hem till alla doggisar o barn o köra igång träningen igen.
Här är jag så lycklig o nöjd efter ett svettigt spinningpass på KMTI med fullsatt klass.
Spinning måndag lunch o sallad från Mollys Hörna= bästa starten på veckan:)


Testade en liten fuktboost som jag köpte med mig från apoteket i Thailand ;)
Annars blir man väldigt morgonpigg när man kommer hem från Thailand.
Fast även kvällstrött! Somnade runt 20:00 o vaknade 04:00 men nu har det börjat rätta till sig.

Åh fick precis höra att vår allas Lill-Babs lämnat oss! Så sorgligt 
<3 Jäkla fucking cancern igen!

<3

Vila i frid Barbro.

Var rädda om er! Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar