Petra Nyman Art & Design

tisdag 3 april 2018

ABBA :s bil 7-rätters avsmakningsmeny på BMW Autowåx Karlstad

Inte alla torsdagar man blir bjuden på en sån här festmiddag samt 
förhandsvisning av en ny BMW M5. 

Jag är ju inte lika bilintresserad som min man men när jag fick se ABBA:s bil som
 de turnerade i mellan 1977-1980  då gick jag igång... hihi
Så häftigt EAN 927 alltså!

Vi fick välkomstbubbel när vi kom....
....Samt ostron, fast det har jag inte riktigt lärt mig än;)
Här presenterar de nya bilen, måste erkänna att den var grymt snygg, särskilt färgen som är nästan lite grålila skimmer i WOW alltså! Svårt att få fram på bild bara.
Tack Magnus för den trevliga inbjudan.
Den här bilen var ju också söt <3

ABBA bilen från framsidan en BMW.

Alltså vilken kock de har här på Autowåx BMW Isetta Bar & Deli
ni kan läsa om deras fantastiska lunchmenyer HÄR!!
Butikschefen på Wallinders som är otroligt duktig på viner hade valt ut rätt dryck även must
 till alla 7 rätterna vi åt. Så häftigt när man känner hur mat o dryck gifter sig med varandra!
Smakupplevelser deluxe!

Jag hamnade mitt emot Ica Gustav som vi kände igen rösten på från Ica reklamen på radio.
Mammas kusin med dotter träffade vi också på, jätte trevligt.
Tusen tack för en supertrevlig o festlig kväll! Det gjorde ni toppen bra!

Den där färgen på nya bilen var det som jag fastnade mest för ;)


Kram Petra

Hoppas ni haft en toppen Påskhelg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar