Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 mars 2018

Framme på The Slate i Thailand!

Bästa, enklaste flygresan jag gjort! R hade överraskat mig o uppgraderat oss.
Ingen dålig födelsedagspresent!





Innan vi boardade planet tog vi en supergod laxsallad på Pontus in the air lounge.


Flyget gick 21 på kvällen kolla sätena


Det var ju bara att fälla ner hela stolen så blev det en hel säng, Riktiga täcken, kuddar, sköna stora hörlurar i läder.



Kunna sträcka ut sig ordentligt

Efter en trerätters o lite vin sov jag som en stock o vaknade inte förrän det var frukostdags 1,5 timme innan landning.

Nyvaken o så gott med kaffe
Har aldrig känt mig så här pigg efter en 11 timmars flygning förut

Sen att det tar fem min från flygplatsen till hotellet gör ju inte saken sämre.
Vi blev väl emottagna o hämtade av hotellets buss på flygplatsen.
Alla tjejer får alltid en välkomstblomma på handleden



Sen blev vi körda till vårt hotellrum.
Den känslan när man kommer fram, den varma fuktiga luften, doften på det här hotellet åhhhhh
Femte gången vi är på samma ställe nu.

Såg att Marie Serneholt bodde här för några veckor sedan.
Förra året var Blondinbella här o nu  bor Hanna Widell  här.






En dusch o iskallt vitt vin som välkomstdryck på hotellrummet.

Vid 14:00 tiden Thailändsk tid var vi alltså på hotellrummet (6 timmar före svensk tid)

Vi gick till Pierre o Annas residens där även våra vänner Matte o Anne-Marie bor med sina barn.
Julia o Olivia var också väldigt glada över att vara framme i Thailand<3

Förlåt för mitt tjat men ärligt inte det minsta jetlaggad, annars brukar ju första dagen gå som i ett töcken.

Tack darling för den uppgraderingen, nu bävar jag inte ett dugg för hemresan.
Eller jo det gör jag!
Dagarna går alldeles för fort här sen har det ju inte undgått oss att se det snökaos som varit där hemma!


Har 6 inlägg till på G!

Kram från ett underbart varmt o härligt Thailand!

Jag nyper mig i armen varje dag!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar