Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 mars 2018

Min födelsedag delar jag med prinsessan Leonore!


Inte alla som delar sin födelsedag med en prinessa!

Tydligen gör även Mia Parnevik det som fyllde 50 år 20 feb;)



R kom med kaffe o skönsång o blommor på sängen, blev en liten inre besvikelse först när jag såg att vi skulle på Tottenham fotbollsmatch till sin sjuka fru med pms men när jag fortsatte  läsa kändes det bättre hihi

Nog för att jag gillar fotboll när sonen spelar men det kan säkert bli en upplevelse även om jag tror min man kommer ha mest glädje av matchen ;))))))

R får en modevecka i Milano när han fyller år hehe
Claes kom på fm med blommor o trisslotter till Mami
Vinst på 3 av 4 lotter inte illa det!
Dessutom hade han köpt de vackraste blommorna jag sett

På kvällen åt vi födelsedagsmiddag med Claes o Josefin på Pinchos
Så mysigt!

Sötaste, bästa Josefin hade köpt en present till mig från Ritual 

Tusen tack!

<3

Jag levererade även min senaste målning som fått flytta in hos 
Lena o Patrik så stolt o glad då fick jag även en liten champagneflaska  <3

Jag fick massor av grattis meddelande o telefonsamtal så det blev en härlig födelsedag

(Gigi fixade lite guldigare toner)

Dagen efter hade jag bokat tid på Cut in Kitchen hos bästa Gigi kl 15:00 o fransar hos bästa Linnea kl 14:00 trodde jag.

När kl är 13:10 får jag ett meddelande från Gigi - Har du glömt mig!

What!!!!! Jag skulle vara där kl 13 o inte 15 ni förstår  paniken!

R kastade sig i bilen o skjutsade mig till stan samtidigt som jag fick ringa 
till Linnea o berätta att jag gjort bort mig!

Som tur fick jag en tid hos Linnea  nästa dag på torsdag fm innan vi skulle åka till 
Arlanda så allt löste sig ändå;)

Slutet  gott allting gott!

PS På Cut in Kitchen i Karlstad finns även massor av min design  
från Petra Nyman Art som går att köpa där.
Tavlor, glasunderlägg, kuddfodral, artprint, canvastavlor mm

<3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar