Petra Nyman Art & Design

tisdag 27 juni 2017

Förberedelser inför Midsommarafton och grillkväll! Nya glasunderlägg från min egna design!

Förberedelserna fortsatte inför midsommarafton! Bella som skulle ha en stor midsommarfest!

Jag o R skulle åka till våra vänner Ika o T som renoverat sitt fina sommarhus i Sunne med alla doggisarna <3


Så nöjd över mina nya glasunderlägg som jag tryckt efter originalmålningen "Droppa ditt magasin" som är 150 cm x 130 cm helt sjukt att man kan få med så många detaljer på ett litet glasunderlägg!

Finns i min webshop HÄR som NYHET!


Mathilda, Bella o Alex fixar Majstång o så blev såklart R lite inblandad också hihi


Blomdekorationen kom inte på plats förrän på midsommarafton

Tyvärr blev de jagade av en Svanfamilj på midsommarafton när de skulle dansa runt midsommarstången som tyckte det var deras hak!

Bellas kompisar bla Bella nr 2 som också gått ut balettakademien kom hit på kvällen.

B1 o B2 hihi

Josefin o Claes kom också över på lite grillat!
<3
Morötter o gurkstavar med dipp o lite snacks!
Härliga Bellor! <3
Planerar morgondagens stora midsommarfest!

Vi grillade flankstek o majskolvar
Tyvärr blev det för kallt att sitta ute på kvällen men vi hade väldigt trevligt ändå! ;)

Fina Claes o Josefin
Det blev lite vaniljglass, maränger, jordgubbar o chokladsås till efterrätt!
Även några som tog ett kvällsdopp!

Senare på natten kom det fler som hade bilat till Karlstad!

Vid 12:00 tiden på midsommarafton drog vi till vackra Sunne för att fira midsommar o lämnade ungdomarna att sköta sig själva!


Vår midsommar kommer i nästa inlägg!

Kramar Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar