Petra Nyman Art & Design

onsdag 7 juni 2017

Grattis Sverige på Nationaldagen! Poolhäng och mysmiddag! Recept på grym marinerad fläskfilé till buffébordet!

Vilken fantastisk dag vi hade på vår Nationaldag igår! Sverige när det är som vackrast! Inte riktigt lika fint idag haha det har regnat  o typ varit storm sen imorse ;-(

Det gäller att ta tillvara på dessa dagar ordentligt.

Vi får hoppas det klarnar upp tills vi ska på  fotbollsmatch ikväll.
Det blev podd, härlig musik, en riktig slappardag härhemma.

Kaffe i solen i mina nya muggar som har två av mina senaste konsttryck på sig :)
Finns några kvar i min Webshop 


Sonen kom förbi efter fotbollsträningen o åt middag med oss <3

 Honungsmarinerad varmrökt lax, romsås, hjortroncremefraiche, delikatesspotatis, citron, sallad o jordgubbar,......riktig sommarmat det!

<3

Kannan ni ser ovanför fyndade jag på RUSTA för 149:-

Ready for dinner i Lise Sandhls härliga Kimino chiffon.


Våra nya pooldjur är uppblåsta o invigda :) köpte två olika på teknikmagasinet i Stockholm 300:- /st

<3

Sen lovade jag er receptet på den fantastiskt goda marinerade fläskfilén som är perfekt att ha på buffébordet som kallskuret.

Receptet finns 


Ha en toppen lillördag kära vänner!

<3

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar