Petra Nyman Art & Design

lördag 13 september 2014

Grekland! Karpathos! Love! Del 2

(Nu har jag skrivit text till bilderna)
Hinner inte blogga! Men låt bilderna tala för sig själva! Dessa var från igår! Nu måste jag fixa till mig! Vi ska gå om fem! ;) Ha en underbar lördag!
<3

Petra
En av strandrestaurangerna vi åt lunch på!
Första kvällen strosade vi ut på stan eller vad man nu ska kalla det! Men ja det hette Karpathos Stad! Hihi
Innan jag åkte var jag in på Kicks i Karlstad o fick hjälp att prova ut exakt vilken färg o vilken typ av foundation jag skulle använda! De hade en maskin som de satte på 3 olika ställen i ansiktet! O resultatet blev att jag skulle ha den här!
Lite shopping från Taxfree katalogen!

På väg ner till mysigaste restaurangen på ön! Som förresten ligger mellan Kreta o Rhodos!
Ni hajar läget va om jag säger att vi gick hit alla kvällar utom en! Hihi God billig mat o en fantastisk service o miljö! Wow!

Myyys!

Här gjorde vi oss iordning skulle bara sitta på balkongen o mysa en stund innan vi gick ut! Var tvungen ta en bild för tv:n satt i spegeln! Så sjukt! 
Kul klippt!
Stros! Så varmt o skönt! Lukten av god grekisk mat! Börjar kurra i magen nu! ;)
Vet inte hur många grekiska sallader jag ätit den här veckan!;)

De är ju helt magiska! Deras grönsaker för att inte tala om fetaosten som smälter i munnen!
Säkert 60 % fetthalt mot den som bara är 12  % här hemma!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar