Petra Nyman Art & Design

onsdag 30 maj 2018

Vilken Mors Dag det blev!

Den här dagen blev verkligen sååååå bra!
Grattis min älskade mamma på Mors dag! 
Älskar dig igår, idag, imorgon o för alltid!
<3
Mamma hade tänkt bjuda på morsdagsmiddag på Kvarnen, men
jag föreslog att vi skulle vara hemma hos oss eftersom
vi skulle på Claes match på eftermiddagen o hundarna kunde
inte vara ensamma så länge så det spar vi tills en annan gång. (lååång mening där);)
Gjorde en enkel sommarsallad

Plockade min absoluta favoritblomma i trädgården till mams.
Liljekonvaljer den doften alltså!

Fantastiskt att kunna sitta ute o äta bästa som finns.

Honungsmarinerad varmrökt lax från Lillängshamnen

Svensk färskpotatis smälter i munnen.
Fina mamma!
<3
Brorsan, Eddie, Sture o Mamma som jag fick äran att bjuda på middag

Jordgubbar o glass till efterrätt
Eddie höll mest till i poolen.
<3
Förstår honom för det var sjukt varmt i Söndags!
Han växlade mellan den o bubbelpoolen som var 39 grader varm hah
Här var det bara 27 grader hihi

De hade med sig såna fina blommor till mig <3 
Nu ska jag bara ha blomster till 18 krukor till;)

Kl 16 började CU:s hemmamatch


Skojade o sa att jag vill ha ett mål av Claes i Morsdagspresent!


O det fick jag i 96:e matchminuten hihi







Efter matchen kom Claes o Josefin hit o åt middag!

Så då blev det mysmiddag för andra gången på altanen idag!


Claes fick ta emot en blombukett innan matchen för att han spelat 100
A-lags matcher i CU

Så då var blommor fixade till Mams på Mors dag!


Tack Claes för blommorna o målet på mors dag!

Bella fick jag fint grattismeddelande från.

Rosor av R

Mammamiddag!

Plus att det blev klart att Bella börjar jobba för HossStockholm

Ett eventbolag som växer så det knakar nu!

Bella har varit med på bla dessa
Biancas releaseparty, Molly Sandéns releaseparty, 
Kenzas release med puma klädkollektion.

Ja ni fattar vilka spännande tider!

Grattis Bella du är grym! Lycka till!

Sen har hon fått 4 egna dansgrupper på balettakademien nästa termin.

BÄSTA MORS DAGEN!


Kram  på er!

Nej nu ska jag sätta fart! Blivit mycket blogg idag men nu
börjar jag få energin tillbaka o har bestämt mig för att bli 
bättre bloggare! Hihi


Snart ikapp men som sagt wiiii vad mycket roligt som händer även för mig
framöver! Tar det i nästa inlägg!

Pöss!

<3

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar