Petra Nyman Art & Design

måndag 19 februari 2018

Alla hjärtans dag! Två klara originalmålningar! Nytt hem i Göteborg!

Så stolt, lycklig o tacksam över att den här målningen äntligen kommit till sitt nya vackra hem i Göteborg. Vänjer mig nog aldrig att se mina målningar i deras nya hem,  men så fint det blev.

Så himla häftigt att kuddarna tog upp färgerna i tavlan så bra o även den grå soffan.
Tack för bilden <3


Ännu en målning som är klar! ;))  
Det är typ det jag lyckats åstadkomma den här veckan med min förkylning. Legat på golvet o målat hihi
Även denna förhoppningsvis på väg till ett nytt hem snart?! ;)))

Rulle efter rulle med snorpapper ;(



Jag har inte ens orkat blogga så därför kommer det så många inägg nu när jag börjar må lite bättre;)








Nej nu tyckte Bonnie att jag skulle sluta måla tydligen mysigare när Matte ligger i sängen


Fick ännu en bild på en av mina halvoriginal på canvas
som flyttat in hos en nyexaminerad läkare :)

Det blev ju också jättefint till de vita väggarna o vita möblerna;)

R kom med rosor till sjuklingen på Alla Hjärtans Dag <3
Och trisslotter..... vann 30:-
<3
Han fixade brasa då jag var så frusen


Lagade mysmiddag som tyvärr inte smakade något då mina smaklökar var ur funktion!?
Det märks att jag inte har någon ork att ens ställa rätt grejerna så det blir en fin bloggbild hihi

<3

Tittade på Lerins Lärlingar o då blir man varm i hela hjärtat!

<3

Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar