Petra Nyman Art & Design

onsdag 5 april 2017

Över miljonen sidvisningar! Firar sonens födelsedag! Nytt från Petra Nyman Art! In a flow!

Vad paff jag blev när jag plötsligt upptäckte att min blogg har nått över EN MILJON sidvisningar!
What min lilla blogg!
Galet kul även om det känns så overkligt på något sätt, det går inte sätta sig in i hur många som kikat in här. Jag är så glad o otroligt tacksam för att ni gör det ska ni veta!

Oj vilken målarbubbla jag har varit i senaste veckan, ni vet när man bara längtar efter att få måla. Ibland är det flow o ibland går det hur trögt som helst precis som i livet!

Så då vet ni min bloggfrånvaro! ;)

Den här blev såld direkt en lite mindre målning men den kommer kunnas köpas som gicléetryck inom kort i olika storlekar. 

Jag har redan fått förfrågningar så himla kul!


Även den nedan som blev klar senast 100x100cm finns i min webbshop Klicka på länken nedan eller fliken "WEBBSHOP" i bloggen.

Även den kommer snart finnas som gicléetryck i olika storlekar.


Nya "minisar" 

Signerade gicléetryck som passar ram från Åhléns.

100:-/st perfekt som "gåbortpresent" eller till dig själv ;)
Ramen från Åhléns kostar en hundring o kan både hängas på väggen eller stå på en hylla.


Tant grön, tant brun tant gredelin! 

Behind the scenes!!! Vem hinner städa när det är så kul att måla hehe

Annars är jag så lycklig över att nya vår/sommar kollektionen från Lise Sandahl 
har kommit<3 Så mycket snyggt så jag smäller av!!! ;)

Som en riktig smällkaramell! 

Det blir perfekt med ny garderob när vi åker på bröllop till Cannes över påsk. Svårt att välja bara!

Jag har även beställt ett par nya skor från Plain Vanilla
Hoppas dom passar!

Synd bara att vi missar sonens o Carlstad Uniteds  seriepremiär Annandag Påsk!

Jag är en riktig fotbollsmorsa o älskar att se fotboll iallafall sonens lag! ;)
R som är med o sponsrar laget, (dyrt att spela division 1 med långa resor för killarna) har hjälpt till med bl a en pall med  kolsyrat vatten........ 

med GENIALISK etikett måste jag säga!!!!

Hemmavinst 2-0 hehe så hoppas många kommer köpa vatten H2O o burgare på matcherna nu hihi

Jag som var på möhippa (läs förra inlägget) kom hem på söndagen, sonen som fyllde år samma dag o Josefin kom hem redan till lunchen o hade beställt våfflor ;)

Missade våffeldagen med en dag i år men annars är det tradition!

Mysig födelsedagsmiddag med oxfilé o råstekt potatis o pepparsås.

Så kul att alla kläder passade också. Nöjd kille som var ute o firade med laget dagen innan;)

En nybliven 22-åring fick en liten födelsedagspuss av Bonniebus
<3

Jeansen satt som ett smäck!
Tröjan, skjortan likaså. Skorna fick vi byta storlek på bara
Raffles morgonrock är så fin så den duger på födelsedagsmiddag hihi
Fina Josefin <3
Grattis älskade son på 22-års dagen vi älskar dig allihop! <3
Ingen bakmorsa här inte så det blev en liten marängsviss som slank ner efter middagen;)

Det har varit strålande sol flera dagar så snart ska utemöblerna ut, men än så länge sitter jag i solväggen på trappan. Köpte solbrillor o ny tisha från Gina Tricot.

Grillpremiär ska det bli i Stöten till helgen ändå. Vi ska dit med våra vänner Lisa o Magnus, Ika o T, det ska bli så mysigt att åka dit igen! Hoppas på fint väder.

Har ni fått någon vårfeeling än?! Tulpaner har man ju haft på bordet sen i  Julas hihi.


Glöm nu inte kika in på min webbshop det kommer massor av nyheter framöver.


Idag måste jag packa inför fjällen sen är det bara en dag innan vi åker till Cannes på tisdag så jag har lite att stå i kan man säga! ;))

Skönt att vara igång med träningen också! Det är något man aldrig ska prioritera bort, det är något jag alltid tänker efter varje pass jag kör när man känner sig så nöjd.


Ha en fin lillördag! Carpe diem! Njut av dagen eller vad säger ni?! Hihi

Ikväll är det final i Mästerkocken också!
Då blir det favorit i repris från förra veckan!

Hur gott är inte det med kallrökt lax från Lillängshamnen o dillstuvad potatis o pressad citron!

Såååå gott! (o det bästa av allt så enkelt)

Kraaaam Petra




1 kommentar:

  1. Nu saknar vi dig igen Petra! Hoppas att det kommer roliga inlägg igen snart, det förgyller vardagen. Glad påsk.

    SvaraRadera