Petra Nyman Art & Design

torsdag 28 november 2013

Hårfrissan o Powerstep! Hermanssons goda köttfärsgratäng! Ash skorna har kommit!

Hej! Hoppas allt är toppen med dig! Detblåser småspik ute! Nästan så
vi blåste bort på hundpromenaden! ;) Jag var till goa tjejerna på Clipodrom
igår! Idag har jag kört Powerstep på lunchen! Jag har nämligen inte tränat
sen förra fredagen! Så det var en befriande känsla kan jag säga!
Drog i lite guldslingor den här gången!
Lite mörkare än vanligt!
O kapade en bit på längderna!
Tänk att det behövdes lite Powerstep o ett hårfrisörbesök för att komma på topp igen!
Hihi! Jag är dessutom uppdaterad på allt skvaller i tidningarna!
Prinsessan Estelle ska få ett syskon! ;)
Sen plingade det på dörren o postbilen kom med paket från
 Daniels Fotwear! Som jag har längtat efter dessa!
Det passar ju bra när vi ska på födelsedagskalas till Emilia på lördag!
Ha ha det var inte lätt att fota skorna själv när de satt på!
Måste ha sett sjukt kul ut! ;)
Strl 38 o de satt som ett smäck!
Nu kan julfesterna börja! Tror jag ska på 5 st innan jul minsann?!
 
Ett litet middagstips på Hermanssons köttfärsgratäng! Man kan även göra den med Rättika!
Den uppskattas väldigt mycket i vår familj!
Jag har lämnat receptet tidigare på Bloggen!
 
 
 Mumsigt värre!
Vi skypeade med Bella igår!<3
Det är ordning på tjejerna i USA!
De hade varit på IKEA o köpt lite adventspynt!
Här visar hon upp julbocken genom Iphonen! ;)
 
Jag måste börja spela julmusik tror jag så julstämningen kommer!
Men det kanske blir bättre när vi plockar ner alla adventsljusstakar från vinden!
Annars har en halv dag gått åt till att uppdatera Iphone!
Dessutom har jag fått något virus i datorn! Mycket irriterande när jag
måste starta om datorn stup i kvarten o har fullt upp på jobbet!
 
Blåsigt värre men blå himmel o sol!
Mina doggisar Black & White låg o solade sig på punchverandan i varsin fåtölj när jag kom ner!
Gulligt!
Det gäller att ta tillvara på alla mysstunder man kan!
 
 
Ikväll är jag laddad för spinning o core på KMTI!
Vad gör ni för något?
 
Jag borde förbereda middagen innan dess också!
Har inte bestämt mig än men något med kyckling tror jag!
Igår köpte vi hämtpizza som inte var någon höjdare! Fy!
 
Nej nu ska jag sätta fart igen!
Det här duger inte!
Ha en härlig torsdag mina vänner!
 
<3
 
På återseende!
 
/Petra

1 kommentar:

  1. Skulle gärna komma på din spinning....Men med träningsvärk à la Stabbe i kroppen så får det vänta tills i morgon. Fast det brukar ju vara värst den andra dagen...Skit samma, det som inte dödar, härdar!
    Kramis Anja

    SvaraRadera