Petra Nyman Art & Design

lördag 6 april 2013

Grabbmiddag! Ingen final för Färjestad!

Igår bjöd Claes sitt "Grabbgäng" på middag! Det verkade som om maten var uppskattad o att de hade kul!
Catering maten var riktig god!
 Supermört kött!
Kycklingfilé, Oxfilé o Fläskfilé!

Efterrätt blev marängsviss!

Puh! Tur att jag bestämde mig för catering!
 Hade inte fixat det här annars!
:)
 Vilka härliga kompisar Claes har!
Riktiga godingar som är roliga o väluppfostrade!
Kom o handtackade igår innan de drog ut på stan!
Till köttet fanns det potatisgratäng!
Pepparsås, rödvinsås o bea!
Sallad..... men den var det inte så stor åtgång på?!?
14 grabbar så jag fick duka på kanterna också!
Vid 23 tiden drog de! Några av dem skulle på krogen!
Kul att bli 18! :)
 

Claes fick en present också! Beerlover!
 Haha
 
 

Vi har bänkat oss i Claes rum o kollat hockey hela em!
F-n också! Idag var de ju så duktiga!
Så det blev ingen final mellan Linköping o Färjestad som vi önskat!
 
Skellefteå- Luleå i final!
 
Tråkigt?!? Eller?
(Men Elsa, vår lilla Chihuahua är ju från Skellefteå så vi får väl heja på dem då)!

Kul att kolla på hockey på Storbild!
Då ser man ju helt plötsligt pucken?!?:)
 
Nu ska jag fixa fiskmiddagen från Findus!
Vi var egentligen varit bortbjudna ikväll!
 Men tyvärr blev det inställt pga sjukdom!
Vi spar det till en annan dag istället!
 
Imorgon ska jag, Bella o Robert köra min spinning!
Claes spelar fotbollsmatch!
 
 
Ha en härlig Lördag!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar