Petra Nyman Art & Design

torsdag 10 januari 2019

Lise Sandahl och Petra Nyman Art Spring collection 2019 första plaggen ute nu! Wiiiii! Like Vouge magazine!

WOW! Kan inte fatta att detta just nu är SANT?! Min första klädkollektion tillsammans
med underbara Lise Sandahl finns äntligen ute nu 
(några plagg iallafall) ;) Det kommer mera!!

Den här dagen har jag längtat sååååå mycket efter så jag får nypa mig i
 armen för att ens förstå att det är på riktigt!

<3 <3 <3 

Varje klänning "plagg# är unikt inget man behöver vara nervös över att någon ska
komma med samma klänning på festen inte ;))))

 Här ser ni Erika dress med sprunn i sidan o väldigt fin passform,



Först till kvarn som gäller <3  
 Nu vet jag att det är mitten av Januari o världens fattigaste månad för många
men beställ din klänning o kör på faktura på Klarna så kan man även
delbetala (ett tips!;)


Du hittar plaggen  HÄR!
Eller skriv till mig på Insta eller facebook
@petranymanart @petranymansdagbok

<3
 Från originalmålning till printet på en klädkollektion hur häftigt är inte det?!

Jag har aldrig sett något liknande tidigare faktiskt! Har ni? ;)





  Här är andra klänningen en mer klassisk Vandana long dress <3

Finns även i kortare modell 
 Sååå snygg!!
 Är man inte rädd för att sticka ut lite så köööör!

Unna er en färgklick i livet! Det blir roligare då!

 Art in clothes
Här är Erika dress igen <3


Det här är bara början det kommer komma fler styles så som kimonos, jumpsuits fler klänningar
toppar mm mm 

Helst vill man ha en kritvit strand o blått hav o palmer  i bakgrunden

men jag orkar inte vänta så länge på att lägga ut spring collection.

Jag vet vad jag ska packa ner i resväskan när vi åker till Thailand i februari iallafall!


<3


Nu hoppas jag att ni gillar det här lika mycket som vi gör!

Bella ville ha den här klänningen på bröllop om hon blir bjuden på något i sommar! 
;) <3

Bra betyg det!



Hoppas 2019 kommer bli året då vi vågar leva ut våra drömmar!

Man kan aldrig drömma för stort!

Hoppas också att vi kvinnor stöttar o hyllar varandra istället
för att trycka ner varandra!

Jag o Lise har varit ett dreamteam <3

Det är mitt nyårslöfte iallafall!

Kram o ha en underbar kväll!
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar