Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 juli 2013

Frukost! Fotbehandling, relaxing på Gränsö Slott o Spa hotell!

Så härligt att sova ut o vakna pigg o fräsch! Solen skiner på den blå himlen!
Vi började dagen med en go frukostbuffé!
Det går ingen nöd på oss precis!
 
Dagen till ära hade jag min nya skjorta som både jag o Ika blev dödsförälskade i!
Vi köpte en varsin när vi var på shoppingtur i Jönköping!
 
 
 
Små blåbärsshotsdrinkar!

Så gulligt uppdukat med mormorskoppar! :)
 
 
Efter mysfrukost!
Ika o Tomas var före oss i vanlig ordning så Ika var i full gång med sina behandlingar!
:)
 
 
Kl 12 hade jag bebisfötter o en storlek mindre!
Det är otroligt vad jag pöntar mina fötter slänger ner dem i svettiga gympaskor o spinningskor!
Nej det här var ljuvligt att fixa fötterna på salong!
Men på något vis tycke man synd om dem att få fila äckliga instängda träningsfötter hihi!
Men hon såg inte alls ledsen ut snarare tvärt om! :-) Fotmassagen var dessutom gudomlig!
 
Relaxing några timmar eftersom vädret var gudomligt!
Blå himmel var ordet jag letade efter hihi!

En hel pool för oss själva!
 
Vi avslutade vistelsen på Gränsö Slott o Spa med en räkmacka!

Nu har ni satt ribban högt för oss tjejer att överraska er nästa gång!
Eller så blir de såklart omvalda! ;)))
Eftersom de gjorde det så bra!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar